TitanS Forum

Join the forum, it's quick and easy

TitanS Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Anivir - Warlock

4 posters

Goto down

Anivir - Warlock Empty Anivir - Warlock

Příspěvek  Anonymní Wed Oct 12, 2011 6:46 pm

Nick:Anivir
Věk:18
Class:Warlock
Talenty:Affi (56/0/15)
Link na Armory: Link na Armory
UI screen: UI screen
Zkušenosti:Warlocka hraji cca. dva roky, co se tyce raidu tak mam prochozeno vse co je na Twinstaru dostupne, bohuzel Algalona ne Sad
Předchozí guilda a důvod odchodu: Mou "predchozi" guildou je prozatim Insomnia, je na pocatku rozkladu (cca. 5 lidi online denne), tudiz duvod odchodu nemusim nejspise ani zduvodnovat Smile
Mikrofon/mumble:Ano/Ano
Raid časy (pá: 18-22, So: 18-22, Ne: 18-22*) vyhovuje ti to?: Naprosto, konecne normalni raid time, v Insomnii jsme meli raid dny Ne,Po,Ut,St,Ct, coz stalo naprosto za nic, jelikoz jsem porad student a pres tyden se musim z velke casti venovat skole.
Znáš u nás někoho:Myslim ze ne Smile
Co nám můžeš nabídnout:Hmm, jsem warlock, co bych Vam asi tak mohl nabidnout.Ahaaaa, uz vim, tak napriklad spickove DPS, ochotu a prizpusobivost Smile
Co od nás očekáváš:Kvalitni progress Algalona (25m) a pozdej snad i pad Litch Kinga Smile)
Něco o tobě:Pred tyden mi bylo 19, jsem student IT na stredni skole (tento rok maturuji), ve volnem case se venuji vyvoji aplikaci na mibilni platformy (Android,WP7) a sem tam i C# nebo PHP, jediny na co musim predem upozornit, WoW beru jen jako zabavu a rozhodne je pro me mene dulezite jako napriklad skola a podobne!! Smile)

Anonymní
Anonymní


Návrat nahoru Goto down

Anivir - Warlock Empty Re: Anivir - Warlock

Příspěvek  Switz Thu Oct 13, 2011 2:39 pm

Hehe docela mě pobavilo -> "Věk:18" - "Něco o tobě:Pred tyden mi bylo 19", je to drobnost, ale je to vtipnéé Very Happy
Ne jen si dělám srandu...