TitanS Forum

Join the forum, it's quick and easy

TitanS Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sklepmaister Demonology

+4
Baltazario
windwalker
phenomen
Sklepmaister
8 posters

Goto down

Sklepmaister Demonology Empty Sklepmaister Demonology

Příspěvek  Sklepmaister Wed Jun 13, 2012 3:06 pm

Sklepmaister PVE DEMO/DESTRO/AFFLI
Main:Demonology 0/54/17
1. Úvod
V první řadě se omluvím za mírně nad objemnou přihlášku(vůči standartu některých jedinců), ale jelikož to považuji za rozhodující fakt,tak to trochu rozepíšu.Předem děkuji za přetrpění a oceňuju ty co jí dočtou do konce.

Jmenuji se Jakub je mi 18 let a studuji střední školu.Mezi me záliby patří tkaní lnu , velice rád hraji šachy luštím křížovky , tu a tam nepohrdnu sudoku. Jsem až moc komunikativní, magor a "občas" jsem na ránu.Ale vím kdy je konec srandy, takže na raidu se bát nemusíte.Mimo jiné hraju občas lolko(s některýma z vás jsem pár her hrál).

Počítačová výbava: Mikrofon + Mumble mám.Rychlí internet a výkoný počítač (70fps s vertical synch).

Raid time (So: 17-22, Ne: 18-22*) vyhovuje ti to?:
Hrát můžu víceméně přes prázdniny kolik chci, ale nepovažuju se za no-lifera, takže budu docházet jen,když bude potřeba (pokud se to nebude prolínat s brigádou) + do toho často vstoupí hospodské aktivity, které jistě chápete.

Proč zrovna vaše guilda?
Všiml jsem si, že hledáte demolocka.Navíc jsem se rozhodl, že přes prázdniny trochu rozjedu pve, tak jsem se rozhodl najít si nějakou kvalitní guildu

Co vám mohu nabídnout?

No tahle otázka mi vždycky přišla dívná.Mohu vám nabídnout soulstone,healstone a buff na sp(demonic pact)
______________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Herní teoretické záležitosti
Wowko hraju 6 let ... tušim že od patche 1.5.0 s vetšími přestávkami.Prošel jsem víceméně všechny české servery + pár zahraničních.